Wednesday, February 17, 2010

sedih tawuu

assalamualaikum semua....(nada sayu & perlahan)
utk pengatahuan sume,aku sedang mengalami 1 perasaan yg sgt sayu dan lemah hati..tp tegh cuba kuatkn hati dan semgt...
tp as a human,xdpt hlg diri dari rase kecewa dan sedih(wlupun dulu aku dh janji x kn menangis lg)..tp biarla kali nie,hari nie,yg terakhir aku membazir air mate...
xramai yg tahu apa yg jd pd aku sebenarnya,,lgpon aku x suke tunjuk sedih depan org lain (azam baru)..
sedih biar sorg2 jer...klo ada yg tahu pon,follower blog nie jer..2 pon bukan rmi...so xperlah..
even uols xtahu apa yg jd pada aku sekrg,tp mintak jasa baik utk doakan aku kuat n semakin kuat menghadapi aper je kemungkinan.............
thanks to Hjh yati yg byk bg semgt n kata2 just now....

-hanya Allah dihatiku-..pd Dia jgk aku mengadu..;(

sori,mgkin lepas nie lme x update blog n x post new artikel dh..
dlm proses rehab...
ayat pon dh mcm hape dah nie.......sori..sori dan sori...

-nurul-

No comments:

Post a Comment