Friday, April 30, 2010

redha aje lah...

salam sume...
lately, blog mcm jd teman setia plak..sikit2 nk luah kat sini..walaupon aku xla rmi follower tp mcm 2 lebih selesa sebb kalau rmi sgt nnt ader yg stalker plak..hehe..xkesahla..hak masing2~
hr nie mcm ader citer yg xbest utk di coretkan dlm blog nie...awal2 pagi lg aku dh bgun dan bersiap2 nk ke ofis ..walaupon hr nie semua org tegh menikmati cuti hari pekerja tp bg aku xde istilah tu..aper pon bersyukur jgk sebb hr nie student xde yang exam so kene dtg ofis sekejap jer utk keluarkan skrip soalan.thanks a lot utk kak fazillah yg willing to hantar skrip soalan ke uitm shah alam..kalau x,mest aku yg kene hantar....siapa aku..?hoho..aku org pentg bile musim exam dan tggungjawab aku sebenarnya berat walaupon mgkin ader yg memandang remeh degn kerje aku..tp biasela kdg2 org cume tahu berckp..sebb mereka xnampak apa yg sebenarnya berlaku.okey. tuka topik..bukan topik nie yg aku nk ketengahkan.. 
tp pasal minat..minat aku yg dh wujud dlm diri aku sejak aku umur 4tahun lg(kalau xsilap)..pendek kata sejak aku kenal dunia...rasenya sape2 yg rapat degn aku mesti tahu aper minat aku tu..sekrg nie tak tahu nk rase apa..aku cuma mampu tgk dr jauh je sedgkan kwn2 yang seangkatan aku yg lain ada kat sane....(massalam)..aku rase semuanya xkena...kdg2 rase mrh degn diri sendiri sebb tak mampu buat apa2 or even dtg kesana bg sokongan...ikutkan hati memg nk sgt jmpe degn semua finalis..yela..selama nie asek sembg dlm fb je...kalau dpt face to face mest aku happy giler....entahla ..tp aku yakin ader hikmah dsebalik semua nie..byk peluang yg aku terpaksa lepaskan demi mengutamakan kerja hakiki aku.. kerja yg mendtgkan rezeki utk aku selama nie....aperpon,aku redha..~

doakan aku sentiasa kuat,sabar dan tenang dlm apa jua keadaan yer kwn2~..






No comments:

Post a Comment