Thursday, May 6, 2010

my latest activity

assalamualaikum...
lamenya x update..whoaaaaa...follower bertambah ek...maceh..maceh..;)
terima kasih..n terima kasih jgk pd reader yg singgah kt my blog tp x follow..ala. tau sape..kau kan..? nampak....;p
dh tak tau nk buat apa nie,sementara pengawas g rehat, aku plak pening kepala tgk fb yg xgerak2...lately dh mls nk post aper2..sebb tu xbyk komen kat notifcation..yg byk pon, komen kat pic aku yg org tag..kebyknnya gmbr2 yg photographer upload n tagged aku..ader yg aku bace,,and ader gak yg aku ignore.. okey.. baru2 nie buat 2nd meetg(meetg la sgt)..degn abg hilmi..mr photographer yg pernah shoot aku masa di studio 2.8..jmpe saje2 kebetulan dia dtg area opis aku nie...after ofis hrs, ktorg pergi mkn kat qozy cafehouse, wangsa maju....tempat tu memg best giler..aku suke hiasan kedai dia..konsep mcm kat luar negara..tenang je...
mase masuk 2 nampak mcm kenal je sorg pempaun nie..tp dia pki selendang n tunduk je..so xnampak sgt...yg nampak bulu mata dia je yg lebat..huaa..lebat giler..nk g mkn pon nk mekap tebal2 buat aper..owh! kak aniza rupenya..kak aniza la..yg nyanyi lagu alahai dondang dondang la syg.ayong..ayong...okey dah..?suare sy  xsedap..nk ckp tajuk lgu nya,xtahu plak...ngee~ jgn marah yer..
tegh2 mkn 2 dpt call..its a bout shoot..mintak aku dtg ke serindit photo studio wangsa maju mlm 2..kebetulan brader yg teman aku mkn 2 meetg dia cancel..my beloved plak nk prepare utrk interview esoknya..so xbole nk susahkn dia..brader tu offer..'nak sy anta x..? aku jwb erm xnkla...dia tnyer lg, nk sy anta x? aku jwb ala...nnt susahkan abg mie plak nk ulang alik..dia tnyer lagi..sekrg nie sy xde wat pape..meetg pon cancel mlm nie..so nk sy anta x..? aku jwb lg..'ala...xpela kot..anggp jela xde rezeki kali nie..xpyhla pegi...dia tnyer lagi .."okey sy tnyer last.klo x nk udah..nk sy anta x?! '' aku.. nakk! sambil ttp muke malu..hua..

about 9.30pm  bru ktorg sampai..kat situ dorg sume dh ader..tggl tggu aku je lagi..okeyla studio dia..koleksi2 gmbr dia pon cantik..2nd studio yg aku penah jejak..hope pasnie dpt jejak yg lain plak..hehe
actually shoot mlm tu kire aku buat keje amal la..fisabilillah...;) a group of girl nie nk buat bisnes baru..so nk pki org utk menggayakan koleksi2 tudung mereka...

hm..1st tudung  yg aku pki ialah tdg syria lycra..selama nie teringin nk pki kejap tp xmau beli,sebb rase mcm muka aku xsesuai..lastly dpt jgk merasa pki tdg tu free2 mlm tu..hehe..
okey..nk share sikit gmbr tu..certain dh upload kt fb tp nie utk rasmi punyer... ader byk lg kot tp aku xdpt lg pic tu...
koleksi dari galeri cahaya..oh ya! sebelum nie salah sorg owner galeri nie adalah photographer..cahaya photography..penah degr tak?? penah kowt~ now they all nk start up bisnes plak..semoga mereka berjaya la,caya lah lu! wa salute sama kamuu..;)

okey, nie syria lycra tau..muke i agak comel( bulat) so rase2 mcm xsesuai sgt..tp bg yg muka agak bujur mest cantik..n fabrik dia selesa...anak tdg tu senang pakai n xmudah gerak..(faham x?) bg pempuan je yg fhm...hehe
okey..yg bwh nie plak selendang biase tp corak dia menarik..(abaikan wajah si pemakai yg agak comel) gemok kowt~

semua nie cuma beberapa helai koleksi dari galeri cahaya..rasenya bru sehari galeri nie beroperasi..ataupon x secara rasmi lg..ader byk lg yg akan diupdate oleg galeri tu nanti..harga dia poun quite okey...

017 357 85 22 TO BUY.. ;))-

p/s: selendang yg corak2 nie sgt okey kalau mix n match kan degn baju plain terutama hitam atau putih....;))-


sekian..;))-



No comments:

Post a Comment