Monday, May 10, 2010

sambungan...uncle mercedes ku..~

salam readers...
ini adalah new post utk my previous entry..sape2 yang follow my blog je yg tahu citer nie
1st of all nk say sorry sgt sebb aku janji nk sambung  story pasal uncle merc tu in the next entry....tp sampai laa xsambung2...since that ader la 2 3 org yg pm tnyer pasal citer 2 so rase harus la aku sambung...sori yer..sebb lepas je minggu kejadian 2 aku terus bz degn keje..fyi, hampir sebulan yg lepas aku keje 7hari seminggu tau..kecuali 1mei cuti hari buruh tp waktu tu pon aku kene datang ofis pagi2...(alasan nie bole dterima x?).. hehe..sebb tu la lambt aku sambung cerita merc nie...

yela..klo aku pon geram tgk citer kt tv tergantung..hehe..okey2 dont worry..daku amat memahami perasaan kalian.. ;)

okey..xperlu la rasenya aku nk membebel terlalu panjang kan...u ols pon sure mls nk bace..hehe ;p

balik pada cerita...mase tu...uncle tu kate mcm nie..' i nk bgtahu 1 rahsia nie...tp jgn kate i yg ajar..kalau u pki kancil, u follow je belakang merc. xpayah bayar duit parking..kawan2 i yg pki kete kancil kat ofis nie(klcc) bile teghari lunch dan nk balik keje suke follow belakang i...lalu free je..'..

friendly betolla uncle tu...kami tergamam seketika...siapakah uncle tu...xtahu..lupe plak nk mintak bisnes kad dia..klo tak bole ckp cmnie..' ader keje kosong kat pejabat encik??..

huahua...terlebey suda,..

 kete dia ala2 kat picture tu la..tp itu gmbr hiasan je lerr , nk bg berseri sikit entry nie.....hehe

 okey! dh smbung citer..hope sume lege lah yer... ;))


sekian~

No comments:

Post a Comment